Reklamace a vrácení zboží

Nastane-li situace, že chcete produkt vrátit rádi Vám s tím pomůžeme.

Jaké situace mohou nastat?

  1. Nemáte zájem o zakoupené zboží?
    Můžete nám jej vrátit.

 

  1. Byl Vám doručen poškozený produkt, je po záruce nebo je nevhodný?
    Rádi vám ho vyměníme.

 

  1. Byla vám doručena nekompletní objednávka?
    Chybějící zboží Vám dopošleme.

 

  1. Bylo Vám doručeno jiné zboží?
    Nesprávné zboží Vám vyměníme.

Jak správně postupovat?

    1. Pokud se jedná o reklamaci nezapomeňte nám to oznámit e-mailem info@vitaherbals.cz nebo telefonicky +421 910 598 336. Produkt/ty Vám rádi vyměníme bezplatně. Není nutné vypisovat žádný formulář.

     

    1. Chcete-li bezdůvodně vrátit položku/ky stačí nám to jednoduše sdělit na email info@vitaherbals.cz a následně je nutno výpisat, vytisknout a přiložit odstoupení od kupní smlouvy. Toto odstoupení naleznete na konci této stránky. Přejete-li si výměnu polštáře za jiný rozměr napište nám email se žádostí o požadovaný rozměr. Do emailu přiložte fakturu, kterou jste od náš obdrželi. UPOZORNĚNÍ: Náklady na poštovní přepravu při vrácení zboží bez udání důvodu nese kupující. Stejně tak při výměně polštáře za jiný rozměr.

     

    1. Pokud Vám byla doručena nekompletní objednávka jednoduše nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky a my Vám chybějící položku dopošleme.

     

    1. Pokud Vám bylo doručeno jiné zboží je nutné nás kontaktovat na email info@vitaherbals.cz a my vám pošleme předplacený štítek na vrácení zboží a informace jak balík poslat. Následně Vám pošleme správné zboží.

    Co je dobré vědět:

    Peníze za vrácené zboží můžete očekávat na svém účtu nejpozději do 7 dnů od doručení zásilky do našeho skladu.

     

    Naše adresa pro zasílání balíků

    vitaherbals s.r.o.

    Lietava 107

    01318 Lietava

    Slovensko